Saturday 11 February 2012

hye korang !! aku nak citer sal classmate bru aku tOk sem nie :)

mule aku nak jOin klas dyeorg aku rase kekok sgt2 ,,, sbab 3 sem aku dOk kt setiOn 2 , sem 4 nie aku terpakse tukar sectIon ats sebab2 tertentu :'( aku cdih sgt2 cbb aku x biase ngn dyeorg .. mmg la aku knl dyeorg , tpi aku x rapat ngn dyeorg :(

dah bape bulan aku dOk lam klas 2 , aku dah boleh menyesuaikan diri aku lam klas 2 .. dyeorg baek sangat-sangat .. ke 2 2 sectIon lyan aku ngan baek , dyeorg selalu ade tyme aku perlukan dyeorg . aku bangge sangat2 dapat kawan macm dyeorg , kekadang tu aku rase malu . sebab aku hanyalah orang biase , org yunk bukan datangnye dari sekolah yunk pandai . aku dari kolah menengah biase jew , aku de kelilingi orng2 yunk pandai . aku bersyukur sangat-sangat dapat kawan yang macam dyeorg . aku nak ubah mase depan family aku .. thanks korang sebab menerima kehadiran aku dengan baek sekali . aku hargai jase baek korang ! aku tak kan pernah lupakan korang ! aku xnak hubungan kite ptOs .. korang .. aku mintak maaf sngat2 selama kite berkawan , law aku de skitkan aty korng tanpe aku sedar .



I LOVE YOU KETAT-KETAT !!


rindu korang ... rindu nak bt kejer same2 ngn korang :'(



                                     

ni pic mase sem 1 ..



ni sem 3 ...


yunk ni my new classmate :)
papeon .. kOrang memang bez ! <3
thanks cebab layan aku dgn bek .. <3







No comments:

Post a Comment