Friday 10 February 2012

started new life

hey ! hey ! ...
ni blog baru aku ...
aku buat blog bru nie atas cebab - cebab tertentu :)
aku nak buang sume kisah2 hidup aku ngn si " DIE "
aku tak nak pisang berbuah due kali ..
aku tak nak hidup di belengu kesedihan ...

now umo aku dah 2o tahun ...
OMG !! kot mane pon aku kene terime kenyataan bahawa semakin hari , semakin meningkat usia aku ..
ramay yunk x caye yunk aku umo dah 2O .. asal ?? cebab aku kenit eehh :p
hehehe , xpe .. nmpk mude kan ? jgan jeles .. :p

now aku ngah study kt KPTM , kuantan ..
aku amek kos " diploma in civil engineering "
sebenarnye ... mase aku kcik2 dlu , cite2 aku nk jdi doktor laa, pensyarah la , peguam la , yunk xleh belah nak jadi penyanyi .. haahahah , * macam la sora tu sedap sngat *

dulu ade la gak psang niat nak tubuhkan 1 kumpulan nasyid bile dah besar .. cebab kcik2 mmg suke msok amali islam .. cam nsyid , tilawah , rawi @ berzanji . marhaban ... korang mesty x cye kan ??
muke cm aku nie mcok bnde2 2 .. tpi , niat 2 x ksampaian .. sebab , abis je form 1 aku kolah kt banting , selangor .. aku tros pindah g kedah .. kte sume lost cntct !
" wweeyy !! dak2 SKLD & SMKBC , aku rindu kt korang !! "

aku nak kejar citer2 aku lam bidang yunk aku amek nie .. aku xnak sia-siakan pegorbanan family aku yunk banyak labur duet tok aku beljar smpy ke tahap nie .. aku nak jadi engineer yunk succes one day nnty !
aku nak balas sume jase2 org yunk dah banyak bantu aku !

korag follow2 lah blog baru aku nie .. simple jew <3

No comments:

Post a Comment