Tuesday 13 March 2012

new hair cut

hye ! hye ! hye !
dah lame tak update bolg ... sorry , ya bz .. ni pon baru lepas exam , kepala manyak kusut ... dah la sem ni bnyak subject yunk menghafal .. ya paling lemah law banyak bende yang kena hafal , huhuhhu ...




nOw , ya ngah cuty midsem selama seminggu .. ya de kt kedah sekarang , dah lame ya tak alek umah ,,
lagipon sekarang ngah cuty sekolah .. confrm2 banyak kendury .

aku otway dary kuantan pkOl 9 malam ... aku g terminal ngan member2 aku , otwy nak alek kedah .. sampai kat perak , handphone aku tetiba hang ! YA ALLAH !! asalla ko selalu wat perangai , 2 kali dah ko wat cmnie , kang x pasal2 aku hempuk gak kang !

naseb baek tyme tu aku online .. aku mintak tOlong rOomte kesayangan aku text kat mak aku srOh amek aku koi 6 .. sebab bus nie drift ,sO sampaila awal ckit .. aku sampai je umah , rehat2 sat , mak aku tros ajak p makan kendury ... aku dengan mengantuknye , badan sakit ... letih , kot mane pon kene ikot gak , law x .. majok la mak aku tu .. mak ni , kuat no ngajuknye , hhhaaaiiihhh ...

aku ciap2 , g makn .. alek tu terOs masok bilik , tydO !! puas aakkuu ... hehehe...
3 hary berturut-turut aku asyik p makan kendury ja , tak larat dah aku nak sumbat nasi minyaakkk ...

eeehhh .. korang ! nak tgOk rambut baru yaya tak ?? jap eeeehh ..



beza tak rambut sekarang dengan yang dulu ? hehehe


actually . ramai yang tak bagi aku potong , cebab rambut aku dah panjang sangat ... aku pon dah lama bela rambut aku .... aku potong ni saje suka-suka .. lame dah tak tengok muke aku bila rambut pndek ...
mak aku punyala bising pas aku balek bary kedaiii , hehehe .. sorry mak ,, nanti dia panjang la balek ... kakcik potong sat jjaa ...

k llaa .. ya pon tak taw nak citer ape aagg , sampai sini je llaa ... t kalau ya ade citer baru , ya update k :)
tata <3

No comments:

Post a Comment