Monday 22 October 2012

pemilik hatyku


Assalamualaikum .... :) , dah lame yaya x update blog kan ??  sory laa , yaya tak sempat .. bz ngan final , final tak lame dah .. 31.10 ni yaya da start final , doakan yaya lulus keyh ;) . yaya nak cepat-2 kejer , nak gantykan tempat abah & akak .. akak pon tak lame lagi dye da nak bertunang , pasni . tanggungjawab yaya la pulak nak sara family .. hhyye , macam mane la keadaan aku nanty ekh ?? tak bole nak imagine laa .. hehehe :P

ok .. selama yaya tak update blog nie , macam perubahan dalam hidup yaya ... ade suke , ade duke , macam-2 laa .. and ,  yunk paling penting sekarang .. yaya da ade AINUR FATIHAH BT ZAINUDIN ..
korang mesty nak taw kan sape dye nie ?? heheee ..

hhaaa .. law korang nak taw , dye la penjenayah yunk paling besar lam hidup yaya .. dye da cury haty yaya dalam diam-2 .. aku pon tak macam mane bole jatuh hty dengan dye ...
korang nak taw tak macam mane aku bole kenal ngan ainor ?? k .. meyh sini aku nak story , pagi tu .. 09.09.12  pukul 1 pagi lebih kot .. aku ngah tension ngan ex and kiteorg hampir-2 break , dye ni bru je break 4 jam lepas ... tyme tu aku tengah online sambil layan hitz.Fm , tengah syok-2 dok layan .. ttibe nampak frenz request .. aku pon buka la tengok , tttppiii .. yang peliknye , aku cukup payah nak approve orang yang tak bape aku nk kenal .. tapi bile aku tengok dye yunk add , entah mcam mane ntah .. bole pulak aku click "cofrm" .. pastu , dye tros post kat wall aku ... kiteorang maen wall to wall tw ! :) heheh

rupe-2nye , dye student KPTM gak , tapi sayangnye .. dye KPTM,KL .. aku KUANTAN .. kalau la dye 1 KPTm  ngan aku kan bes , hehehe .. k , kiteorang kenal-2 tyme tu ... passtu dye teros mintak number phone aku , aku tak kasi . tapi aku yunk suruh dye kasi no kat aku , then nnty aku tembak ..
pas aku tembak kene , kiteorang start oncol :) .. kiteorang oncol sampai subuh kot , bes sangat-2 borak ngan dye .. dah lame tak borak macam tu , suare dye bes .. kiteorang borak macam kiteorang da kenal lame kott .. heran betol , dah la .. tengah oncol , jap-2 batry dye abeh ... dye pesan kat aku jangan tydo lagi pe sume .. ok ,tyme tu pon aku tak ngantok ag .. so aku tak kesah la nak gayut ngan dye smpai pkul bape pon...

dah semggu lebih kiteorang kawan , dye de wat something kat aku sebelom tu ... nak tengok tak ape dye ??




comel kan ??

 13 hb aku balek kedah , 16 hb tu aku kene balek kuantan balek .. esok tu aku nak balek , malam tu wallet aku hilang or jatuh .. aku tak sure , pagi esok tu ... 1hary aku kene settlekan problem aku ,g buat report ..bli tiket last minute ... mule-2 , g beli kat tempat aku ja .. pastu dye ckap , tiket abeh .. law adek nak jugak , try turun alor star beli tiket kat sane .. mane la taw ade lagi

dah sampai sane  , tanye sume counter pon tiket g kuantan semua abeh :'c ... yunk tinggal KL ja , kot mane pon .. aku kene balek gak , sebab aku de 2 test .. ok , aku pon kasi tw la kat dye yunk aku trun KL ... pastu , dye teros pelwa dri dye tok teman aku kat PUDU :) aku suke laa .. aku memng tkot law kat pudu sorang-2 .. yunk aku terharu sesangat ,dye sanggop sengkang mate tok tunggu aku sampai kat pudu .. thanks sayng <3

tapi kan , tetibe dye buat hall .. ha , yunk ni aku angin .. aku da btol-2 berharap kat dye , teman aku belikan tiket pe sume .. dekat nak sampai pudu , dye bole pulak tak angkat kol  aku .. dye g bantai tydo , yunk aku ni lagi bpe minute ag nak sampai ... dah smpai kt pudu , aku tak taw pulak kat mne terminal .. aku ringankan mlot tok tye orang .. k , aku jumpe pudu .. sambil aku otwy g termnl , aku kol dye tak bnty-2 .. aku rase cam nak nges tyme tu , hanya tuhan ja taw cena keadaan aku tyme tu ... aku nak nges , tpi pk .. malu kat orang , aku cover lagi ..

aku tunggu sampai cnter tket buka .. kat tgan aku nie , aku tak bnty-2 dail number dye , mane la kau pergi ni sayng .. ttibe terlintas lam otak aku .. " ntah-ntah dye tipu aku " maty aku macam nie ... dah lame tu , ttibe mate aku berair .. aku nges , aku da tak pedulikan orang da .. lam haty aku nie , aku seru name aino .. aku seru dye kasi dye bangun ... tolong la , aku takot sangat tyme tu ...

tak bape minute aku nges , ttibe aku nampak ade col masok ! :D .. aino kol ,aku cepat-2 angkat kol .. aku nges sroh dye datang cepat , aku da takot sangat-2 .. tapi cian kat dye , dahla pgi . sejuk lak tu , dye tergesa-2 .. dye x sengaja tydo .. tyme tu lak dye semput , aku tak tw nak buat macam mane .. k , aku dapat tw dye da nak sampai pudu :) .. aku langsung tak debar jumpe dye .. aku tak takot langsung nak jmpe dyee ,  aku buat relex jaa ... ok , aku da nampak dye .. dye typu aku dye ckap dye pkai bju wrne biru .. aku cam lam  muke kaw sayng , even tu first tyme aku jumpe kau face to face :P .. tak yah nak kelentong aku la sayng , k .. aku kasi dye rehat jap .. sebab dye semput , cian la sayang aku niee .. sory taw sayng , bby da nyusahkan sayng ... hhaa . sape sroh buat janji ngan aku :P

pukul 9.30 aku naek bus , dye hanta aku g pekeliling .. aku tak taw la nape berat sangat haty ni nak tinggalkan dye :'c ... sampai je kuantan , aku teringat kat dye .. kejap je aku dapat jumpe dye , palingaku angin .. aku punya la rushing ! last-2 klas n test sume cancel ! kalau la aku tw , aku tak balek ag .. leh spendtyme ngan dye lame skit .. siott ja ,

wwwaahhh .. dary frts perkenalan kite aku citer , t aku sambung second date kiteorang cam na lak ekh ... tata ^^



No comments:

Post a Comment