Thursday 1 November 2012

1 month

18.09.2012

tarikh ape nie ???

tak sangka ... lam mse sebulan nie , macam-2 dugaan yunk kami tempuh .. macam-2 cobaan , tpi disebabkan cinta kami kuat .. kami pertahankan hubungan kami ..
ramai yunk tak suke dengan hubungan kami , tapi kami nak buat macam mane .. bende tak rancang ,aku ngan dye tak plan pon hubungan kami leh sampai tahap couple .. mule-2 kami ingat nak kawan ja , tapi .. makin lame , makin hary .. rasa sayang , cinta tu wujud dalam diri aku ..

selama kami couple , banyak kali dye mintak putus ngan aku .. disebabkan ??? mulot orang , dye tak tahan ... ye , aku tw .. di sebabkan aku .. dye kehilangan orang-2 yunk dye sayng .. dye kehilangan kawan baek dye , aku rase bersalah sangat .. tapi aku tak bole terima sume tu , SEBAB ?? haty aku dah sepenuhnye  kat dye.. aku nak dye jadi milik aku ! milik aku sepenuhnye ..

aku taw , ramai yunk cakap aku kejam .. tak de haty prot , tak de perasaan .. SEBAB ? sebb aku da hancurkan perasaan orang yunk sayang kan aku .. tapi nak buat mcam mane ? cinta x bole dipakse ...
serius aku tak nak kehilangan dye ..aku sayang kan dye sangat-2 , even dye da banyak kali sakitkan haty aku .. try kasi aku mara dye , bencikan dye , terima kate ptos dye .. tapi sume tu aku buat xtw ja , sebab haty aku da buta ngan cinta kau sayang .. cinta AINUR FATIHAH BINTI ZAINUDIN ..

aku tak taw kenape saye bole cintakan awak sangat-2 .. ape awak da buat kat saye ??
walau macam mane pon , saye tak kan lepaskan awak ... hanya maut yunk dapat memisahkan kitaa ...


" awak , saye cintakan awak sangat-sangat .. saye harap awak faham perasaan saye .. saye takut sangat kehilangan awak .. saye tak sanggup .. saye tak mampu "





No comments:

Post a Comment